26 Mart 2020 Perşembe

Otomatik far sensörü sonradan takılırmı

Bildiğiniz gibi comfortline araca makul bir maliyetle far ve yağmur sensörü yapabiliyoruz. Ekipmanlar geldi ama bu seferde araç yanımda değildi. Selamün aleyküm, başlıkta da belirttiğim gibi 3aracıma sonradan yağmur sensörü ve far sensörü taktırmak mümkün müdür? Bilen bilmeyen forum sakinleri lütfen bir yorumda bulunsun.


Arabanın standart donanımında otomatik uzun far asistanı yokmuş (ben var zannediyordum) sonradan bu özellik ekletilebilirmi. Kaç paraya maal olur. Sonradan bu özelliği taktıran oldumu. Astra j edition far sensoru sonradan takilma.


Otomatik far sensörü sonradan takılırmı

Autoplay When autoplay is enable a suggested video will automatically play next. Anlayışınız için Teşekkürü borç bilirim. Saniye bekledikten sonra reklamı geçebilirsiniz.


Far sensörü ve yağmur sensörü sonradan taktırmak gereksiz dedim. Karan iç dikiz aynası için birşey demedim farkındaysanız, sonradan takılıyormu bılmıyorum dedim. Herkes yanlış anlamış.


Xenon Far Kullananlar Dikkat ! Burada okuyarak nette araştırarak bazı şeyleri yaptım. Yaptıkça anladım ki bunun peugeotta sonu yok. Yapmışken yağmur sensörü ve far sensörüde yapayım diyorum. Muhtemelen aracımda onunda tesisatı vardır.


Arkadaşlar sonradan yağmur ve far sensörü takılabilir mi? Eğer takiliyorsa maliyeti nedir? Yed Equipment Amerikan Park Modülü 8V. Fakat sonradan da taktırılabilir.


Bu sistem aracınızın daha çok kullanışlı olmasını sağlamakta ve sizin tamamen yola konsantre olmanıza yardımcı olmaktadır. Unsubscribe from ata can? Opel Astra Far Sensörü - Headlight Sensor - Duration: 1:26.


Otomatik far sensörü sonradan takılırmı

Aracınızda far sensörü buluyor ise akşamları veya tünele girerken farlarınızı açmanıza gerek kalmıyor, otomobiliniz bunu sizin için yapıyor. Farlar kapalı olarak yolculuk etme olanağınız da ortadan kalkmış oluyor. Otomatik uzun far asistanı sonradan takılırmı ? Lastik basınç sensörü sonradan ekletme.


Golf Türkiye : Türkiye`nin ilk ve tek resmi Golf Kulübü. Bende bu aralar park sensörü arastırıyorum arabayı yeni aldım ama servisin sonradan taktıgı sensörlerin orjinal gelenlerle bir olmadıgını ögrendim. Servis dogus onaylı oldugunu sadece arka taktıgını söyledi. CRDİ ERA Start modeli.


Merhaba arkadaşlar aracımız yeni aldım. Bilindiği üzere bu modellerde sis farı yok. Bkasa highline araci olan bir abimiz aracina serit takip sistemi kurdu ve herseyi hazirladi yapti.


Aracın ön tarafıda diğer her yeri gibi çok şık bunu bozmak istemiyorum ama özellikle park ederken insanlık hali oluyor sürtme falan oraya buraya. Uzun teslimat süreleri nedeni ile stok araç almak durumunda kaldığımdan benim araçta bu şekilde halojen farlı.


Otomatik far sensörü sonradan takılırmı

TÜVTURK İş Geliştirme ve İletişim Direktörü Koray Özcan, yaptığı açıklamada, xenon (gaz deşarjlı) farların daha iyi görebilmek için gün ışığına yakın bir ışık veren aydınlatma sistemi olduğunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder