25 Haziran 2019 Salı

Iphone 5s servis yok sorunu

Ugur Ucar 14views. Aşağıdaki işlemleri sırası ile yaparak sorunu gidermeye çalışalım. Hattım türk telekom,bu sorunu yaşadığım bölgede. Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az.


Misafir (Mobil) - Masaüst.

Telefoncu sim kartının yanında ki modem bozuk dedi. Cihazın hakkında kısmına girip bir bak modem firmware tarafına. Orada rakamlar yok ise sıkıntı dediğim gibidir.


Mall Of İstanbul servisine verdim telefonumun sorunu kendine kendine açılıp kapanmasıydı. Telefonum hala kapanıp açılmaya devam edince yetkili servisi aradım ve onlar da tekrar servise yollamamı ve telefonumda sorun olduklarını.


Servis bir şey yok diye geri yolladı. Ekim 0 02:Duru Su. Telefon sinyal vermese de, telefon görüşmesi yapmaya çalışmak sorunu çözecek ve sinyal çubukları sinyal olduğunu gösterecektir.

Teknik servisimiz konusunda uzman kişilerden oluşmaktadır. Kargo ve Motor Kurye Seçenekleri. Yukarıdakiler gibi birçok cümle öbeği soru olarak karşımıza çıkmakta.


Bu sorunları yaşayan arkadaşlara yardımcı olma adına bu konuyu hazırlıyoruz. Bu sorunun nedenlerini en iyi biçimde analiz edenler sorunu çözmek için yeterli zaman bulabilirler.


Ekran görüntüsünün olmaması ile birlikte ekran görüntüsünün donması da zaman zaman söz konusu olabilmektedir. Telefonda ses var ancak görüntü yok ya da görüntü donma. Parça temininden tutun da, swap cihaz teminine kadar bir çok konuda sorun yaşanıyor.


Apple Türkiye adeta bir üvey evlat. Hiçbir sıkıntım yoktu son aya kadar. Bir dokunmatik sorunu baş gösterdi. Fiziksel tuşlarda sıkıntı yok fakat dokunmatik sürekli donuyor.


Kilit tuşuna basıp uyku moduna alıp tekrar açtığımda düzeliyor sonra tekrar aynı sorun oluyor. Ben beta sürümden şüpheleniyorum. Arızanın nedenine göre işlem yapılacak.


Elbette ki 5S cihazlarında meydana gelen mavi ekran sorunu, birkaç farklı nedene bağlı olarak kendini göstermektedir.

Umarım bu konuda bana bir çözüm önerebilirsiniz. Süre olarak herhangi bir gecikme. Yazılım güncelleme kısmına tıklayın.


IMEI numaralı cihaz ımızı sene önce aldım cihazımda herhangi bir sıkıntı yok. Operatör ayarları için güncelleme olup olmadığını kontrol edin. Güncelleme varsa Tamam veya Güncelle seçeneğini içeren bir bilgi istemi görürsünüz.


Bu müzmin bir problemdir. Yaşanması gayet normaldir. Bu gibi sorunlar ile karşılaşıldığında tek seçenek bu arızalı entegre parçasının değişimi olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder