26 Mart 2018 Pazartesi

Amerikan park sinyal hızlı yanıp sönüyor

Geçtiğimiz günlerde kağıthanede bir güya tuning artık herneyse bişeyler yapan bir firmada ayarlı amerikan park yaptırdım. Frene basınca ön fardaki ve sol yandaki sinyal yanıp sönüyor. Dün götürüp gösterdim anlayamadı. Modülü değiştirdi bir kaç saat birşey farketmedim.


Amerikan park sinyal hızlı yanıp sönüyor

Sebebi ise sabit yanan sinyallerin, dönüşlerde sinyal verdiğiniz zaman iki tarafında yanıp önde giden ya da karşıdan gelen aracı yanıltma durumundan kaynaklanıyor. Halbuki güncel amerikan park modülleri ile sinyal verince o taraf yanıp sönüyor ama diğer tarafında sabit olarak bile yanması can sıkıyor. Ampul hattını besleyecek arıza yanmayacak. Otomobillerin elektronik ve ışıklandırma ünitelerinin kontrolleri sigorta ve sensörlere bağlıdır.


BSI denilen merkezi kontrol ünitesine bağlı olan sinyallerden bir tanesi hızlı hızlı yanıp sönüyorsa aracınızın muhtemel sorunu sigortalardan birinin bozulması yada ampullerden birinin patlak olmasıdır. Evet abi sağ arka sinyal çok hızlı yanıp sönüyor.


Amerikan park sinyal hızlı yanıp sönüyor

Ben çamurluk ve öndeki de öyle sandım ama inip baktım sadece arka öyleymiş. Ben dediğin gibi bakiyim ampulü vesaire. Buna benzer bende de sorun var. Sinyalini Park ve Sinyal Olarak.


Sol sinyal ve dörtlü yaktığımda bir problem yok. Ayrıca bu hızlı yanıp sönme nadir olarak düzeliyor giderken ve sonra tekrar bozuluyor. Aracın tüm sinyal lambaları.


Amerikan park sinyal hızlı yanıp sönüyor

Amerikan Park Modülü Nedir? Hızlı yanıp sönme yada arıza durumuyla karşılaşmadım. Ek olarak sinyal verdiğinizde diğer taraf komple sönüyor sinyal verilen taraf çalışıyor bu detay oldukça hoşuma gitti. Fakat arada bir mesala kere sinyal verdim 2sinde ampul patlakmış gibi hızlı yanıp sönüyor.


Başına gelen var mı acaba? Eğer sinyal hiç yanmıyorsa bu durumda sigorta paneli kontrol edilmelidir. Arkadaşlar herkese merhaba,forumda yeniyim. Işıklı,ledli olaylar ilgimi çekmiştir.


Neyse internetten ve forumdan gördüklerimden yola çıkarak aracıma ledli stop yapayım dedim. Zor olsa da farı açtım sinyale ve frene silikonlu ledlerden taktım. Ancak sinyal (sağ) hızlı yanıp sönüyor.


Unutmadan sadece sağ stoba yaptım ledleri,ayrıca frene basınca fren lambası sönüyor. Kısa devre filan olmuştur, lambaların birisi gitmiştir diyenler var.


Tecrübeli arkadaşlar bu konuda ne der acaba. LÜTFEN KANALIMA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN :) Bu videoda sinyal lambasının hızlı yanıp sönmesinin nedenin anlattım. Herkese iyi forumlar. Clio aracımda sağ sinyal verdiğimde sinyal hızlı hızlı yanıp sönüyor ve aynı zamanda park lambasida yanıp sönüyor.


Araba bir arıza olduğunu içeride sinyalin sesi ile de işaret ediyor. Soru sor, sorularınız anında cevaplansın. Bu tarz amerikan park modüllerinde genelde bu durum olur. Sebebi de teknik olarak açıklamak gerekirse parktan sinyale takviye elektrik aldığınız için sinyal ampullerinizin sinyal verirken gerekneden az akım çekmesidir,bunun sonucunda aracın flaşör beyni ampulun biri patlamış algılayarak sinyalleri hızlandırır.


Normal şartlarda da aracınızın sinyal ampullerinden biri. Buzdolabının kapısını uzun süre açık tutarsanız, tüm modern ürünler bir sinyal vermeye başlar - örneğin, çarşıdan gelir ve yiyecekleri raflara koyun.


Cihazdan soğuk hava sızması nedeniyle, cihaz arızalı bir ses sinyali vermeye başlar: kapıları çok uzun süre kapatmamış olmanızın sizin olduğunu göremezsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder