19 Ağustos 2021 Perşembe

Yurtdışında ehliyetimi kaybettim

Zira gerekçesi ne olursa olsun, yurtdışında ehliyetsiz araç kullanmak başınızı ağrıtabilir ve yüksek miktarlarda para cezası ödemek durumunda kalabilirsiniz. Almanya’ya taşındım. Amerika gezi vloglarına Georgia eyaleti ile devam ediyoruz. Kayıp ve çalınan ehliyet ile ilgili internet üzerinde yer alan güncelliğini yitirmiş haberlerden ötürü bu yazıyı yazma gereği hissettik.


Yayıncı : Yaşar Kıl.

EHLİYETİMİ KAYBETTİM HÜKÜMSÜZDÜR İLANI VERMEK ZORUNDA MIYIM? Hayır böyle bir zorunluluğunuz yok. Sadece yeniden çıkarma ücreti ödersiniz. Yeni ehliyetini kaybedenler 2TL ödeyecektir.


Tr’deki emniyet ya da nüfus ile telefonla görüşsem geçici bir ehliyet belgesi verirler mi bana? Tr’ye gidip kısa süre içinde ehliyeti yeniden çıkarttırma şansım yok.


Ana Sayfa Faydalı Bilgiler.

Trafik Kanuna bağlı ilgili yönetmelikte kayıp ehliyet başvuru işlemleri detaylı bir şekilde anlatılmaktadır. Eğer bu tarih ve sonrasında ehliyet aldıysanız bu yeni tip ehliyet belgesidir. Bu durumda ödemeniz gereken iki ücretten bahsetmeliyiz. Yurt dışında ehliyetini kaybedip “Yabancı ehliyetimi kaybettim, ne yapmam gerekir?


Başbakanlık Personel kimliğimi kaybettim hükümsüzdür. Pasaportumu kaybettim hükümsüzdür. Sağlık karnemi kaybettim hükümsüzdür. Lise Diplomamı kaybettim hükümsüzdür.


Askeri kimliğimi kaybettim hükümsüzdür. Türk ehliyeti nasıl değiştirilir?


BAE konsolosluguna kendım gitmemi istiyorlar araştırmasını nufus müdürlüğünün yapması gerekmiyormu bazende tastikli tercüme getir diyorlar sizden ayrıntılı bilgi alabılırmıyım teşekkürler. ABS Fren Sistemi Nedir?


Diferansiyel Nasıl Çalışır? Güç Aktarma Organları Araç Sistemleri Park Sensörü Nedir? Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az.

Misafir - Masaüst. Yurtdışında pasaportunu kaybedenler nereye başvuracak? Eski tip ehliyeti olanlar 13. Yanlış veya haksız yere yazıldığını düşündüğüm bir trafik cezasına nasıl itiraz edebilirim?


Ne yapmam gerekiyor? Plaka Ücretleri nasıl hesaplanıyor? Bir plaka serisinin hangi ilçe tarafından tescil edilmiş olduğunu nasıl öğrenebilirim?


Bu haberimizde kimliğimi kaybettim ne yapmam gerekiyor, nüfus cüzdanı kaybetme cezası ne kadar, kimliğimi kaybettim yenisi nasıl çıkarılır yada nüfus cüzdanım çalındı, kayboldu gibi durumlarda başınıza gelebilecek şeyleri ve neler yapmanız gerektiğinizden bahsettik. Konu hakkında soru, sorun yada görüşlerinizi yorum bölümünden dile getirebilirsiniz.


Ehliyet Kaybetme Cezası Nedir? En az %başarı göstermeniz halinde de, ehliyetinizi alabilirsiniz.


Eğer yazıyı sabırla okursanız merak ettiğiniz tüm soruların yanıtını bulmuş olacaksınız. H sınıfı ehliyetimi kaybettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder