9 Eylül 2020 Çarşamba

Vekalet ile tapu almak için gerekli evraklar

Noter vekaleti vermek için bazı belgeler ve bilgilere ihtiyaç duyulmaktadır. TC Kimlik bilgileri ile gerçekleştirilebilen vekalet işlemleri için fotoğraf ve karşıdaki kişinin bilgileri.


Tapu devir işlemlerinden, alım satım işlemlerine kadar her türlü işlemi yapabilirsiniz. Tapu vekaleti için gerekli belgeler! Tapuda işlemler vekil aracılığı ile yapılabiliyor.


Tapu işlemleri için bir başka kimseye vekalet noterde veriliyor.

Peki, tapu vekaleti için gerekli belgeler nelerdir? Vekalet için Gerekli Belgeler. Hürriyet Emlak’taki daire ilanlarını incelemek için tıklayın. Tapu İşlemleri İçin Gerekli Belgeler.


Gayrimenkul alım ve satımları tapu işlemlerinin gerçekleşmesi ile tamamlanıyor. Konut alırken tapu. Evrakların teslim edilmesi ve tapu masraflarının ödenmesi halinde tapu devir işlemleri gerçekleşiyor.


Türkiye’deki alım satım işlemleri için, bir yakınınıza yahut ilgili herhangi bir kişi adına size en yakın konsolosluktan geçici vekaletname düzenletebilirsiniz. Eğer tapu ile ilgili vekalet vermeniz gereken bir konu varsa bu vekalet işlemini şu anda yapmanız sizin için daha karlı bir hareket olabilir.

Tapu alabilmek için Tapu Genel Müdürlüğüne teslim etmeniz gereken belgeler ve ödemeniz gereken bir tapu harcı bulunur. Tapu dairesi vekalet üzerinde yorum yapmıyor. Böylece günün her saati tapu işlemleri için randevu alabilirsiniz.


Ayrıca dilerseniz tapu kadastronun web sayfasından da randevu talebinde bulunabilirsiniz. Devir işlemleri sırasında bir diğer önemli konu da ödeme ile ilgili nakit para veya çek gibi kıymetli evraklar konusunda alıcı ve satıcı arasındaki. Tüm bu detayları sizlerle. Evlendirme Yönetmeliği 17.


Bunlarla beraber vekalet içeriğindeki yetkilere göre tüm işlemleri yapabilirsiniz. En yakın bir notere giderek, vekalet vereceğiniz 3. Her ne kadar tapu vekalet ücreti, genel vekalet ücretine göre oldukça uygun fiyatlı olsa da, zam. Bir kişinin kendisi yerine seçtiği başka bir kişinin belirli hallerde işini halletmesi ve o işi sonuçlandırması için verdiği yazılı ve imzalı belgeye vekaletname adı veriliyor. Harçlar Kanunu sayılı Tarifenin 17.


Diğer yandan tapu için gerekli evraklar alıcı ve satıcı açısından bazı farklar göstermektedir. Nüfus cüzdan fotokopileri nüfus. Tapuya giderken ise son ay içerisinde çekilmiş olan adet fotoğraf. Yapı ruhsatını hızlı almak için karşılaşabileceğiniz engelleri önceden çözmeniz gerekecek.


Tapu kaydında not olarak "haciz", "ipotek" veya "şerh" düşülmüş olması size epey vakit kaybettirebilir. Bunun için de ilk olarak tapu kaydını incelemelisiniz.

Bu tarz problemlerle son dakikada karşılaşmamak için tapu kaydını. Noter tapu vekâleti: Normal vekâlet verme işlemi ile aynıdır. Vekâlet verilecek kişinin notere gelmesi zorunlu değildir. Yalnızca kimlik fotokopisi yeterlidir.


Vekilin gelmesine gerek yoktur. Tapu için gerekli evraklar, yapılacak işlem alım satım işlemi ise şu evraklardır. Kimlik Belgesi: Her iki tarafa ait kimlik belgeleri bulunmalıdır.


Eğer temsilci aracılığıyla işlem gerçekleştiriliyorsa temsilcinin de kimlik belgesi gerekmektedir. Profesyonel gayrimenkul danışmanları dışındaki insanların hayatında bir ya da birkaç defa ziyaret ettikleri yerler olan tapu dairelerinde yolumuzu kaybetmemiz çok kolaydır.


Aradığınız o güzel evi ya da eviniz için şanslı alıcıyı bulduğunuzda yolunuz elbet tapu dairesine düşecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder