25 Temmuz 2017 Salı

Japonya dan sınır dışı edildim

Rusya dan Japon gazeteciye casusluk suçlamasıyla sınır dışı Rusya, Japon bir gazeteciyi casusluk suçlaması ile sınır dışı etti. Doğan, Benim için çok zor yıllardı dedi.


Rusya’nın Japonya vatandaşı bir gazeteciyi casusluk iddiası ile sınır dışı ettiği açıklandı. Bu olay tamamen benden çok, siyasi bir olaydır" dedi.


Japon Adalet Bakanlığı Göçmen Bürosu yetkilileri şimdiye dek kaç Türk vatandaşının sınır dışı edildiği bilgisini paylaşmıyor. Hiç okul kırmayan öğrenci var mıdır acaba, mutlaka vardır da, bunlarınkine öğrencilik denebilir mi, onu bilmiyorum.

Temmuz ayının başlarında İstanbul’dan sınır dışı edilmiş, aslen Halepli yaşındaki bir adam, hamile karısı ve iki kızının hala İstanbul’da olduklarını söyledi. Bahane uydurularak sınır dışı edildim. Yuvacı, Diyanet İşleri Başkanlığının bölgede bir ofisi olduğunu, bölgedeki cami.


Rus TASS haber ajansının Dışişleri Bakanlığı kaynaklarına dayandırdığı haberine göre, gazeteci kimliği ile ülkeye giren Japon vatandaşının askeri konularda gizli bilgi edinmeye çalıştığı tespit edildi. Eğer sınır dışı edilecek kişinin avukatı yoksa, bu kişiye sınır dışı edilme kararına itiraz şartları hakkında bilgi verilir.


Sınır dışı etme işlemlerinden İçişleri Bakanlığı sorumludur. Ailemle tehdit edildim ’ Ghosn’un Japonya ’ dan Lübnan’a İstanbul üzerinden kaçmasına yardım ettiği gerekçesiyle, MNG Jet Ticaret Operasyon Müdürü Okan Kösemen, pilotlar N. S ve yer hizmetleri şirketinde çalışan F.

Gruptan bazı kişilerin balıkçı teknesinden atlayıp adalardan birine. Nedeni BBC için yaptığım haberler" dedi. Gol ayrıca saat sorgulandığını yazdı.


Türkiye’de gün gözaltında tutulduktan sonra bugün sınır dışı edilen İtalyan gazeteci ve belgeselci Gabriele Del Grande, İtalya’ya ulaştı. Ama bu sürecin sonunda yine de sınır dışı edildim. Kocası ve çocuğuyla beraber bir okulda bir gün tutulmalarının ardından, zorla imzaları alınarak 20.


Uygulamada izinsiz çalışan yabancı uyrukluların sınır dışı işlemleri yapılmakta, İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü’nün 02. Bakanlığı Sözcüsü İsmail Çataklı bugün yaptığı açıklamada, Kasım’ dan bu yana DEAŞ’a mensup 1yabancı uyruklu militanın sınır dışı edildiğini duyurdu. IŞİD’e katılmak için Japonya ’ dan Türkiye’ye geldi.


Gaziantep’te Japonya uyruklu M. Irak Şam İslam Devleti’ne katılacağı gerekçesiyle tutuklandı. Yarım milyondan fazla işçi sınır dışı edilecek. Ermenistan Covid-güncellemesi. Vaka sayısı düşük rapor ediliyor, salgın yavaş ilerliyor.


Müslüman Kardeşler teşkilatının kurucusu Hasan el-Benna’nın torunu Hani Ramadan, bir konferans için gittiği Fransa’ dan ikamet ettiği İsviçre’ye sınır dışı edilmesi kararına. Alman vatandaşı bir Kürt, "Cizreliyim deyince olanlar oldu.


Hiçbir gerekçe gösterilmeden sınır dışı edildim " dedi.

Herhangi bir suç veya farklı durumlardan dolayı Japonya’dan sınır dışı edilmiş olan kişilerin tekrar Japonya’ya giriş yapmaları mümkün olmayabilir. Kullanıcının en son mesajı: yıl önce. Orijinalden alıntı: FirstClass Üzerinde made in japan yazan her elektronik alet alınır bence.


Made in japan bir sony televizyonumuz var evde (tüplü). Yabancıların Türkiye’de İkamet ve Seyahatleri hakkındaki kanunun 19. Bakanlığınca memlekette kalması umumi güvenliğe, siyasi ve idari icaplara aykırı sayılan yabancılar verilecek muayyen müddet zarfında Türkiye’den çıkmaya davet olunur. Massimiliano Voza, “İstanbul havalimanında dün akşam gözaltına alındım ve sonra ‘güvenlik’ gerekçesiyle sınır dışı edildim.


Bir kalp cerrahı olan ve IŞİD’in elinden alındıktan sonra Kobani’deki hastanede bir süre çalışmış olan Voza, “Bir gece boyunca sebepsiz yere alıkonuldum ve sorgulandım. Yunanistan’a geçmek isterken Türkiye sahil güvenliği tarafından yakalandım ve sınır dışı edildim.


Suriye’ye vardıktan sonra İdlib’de bir hafta boyunca El Kaide’yle bağlantılı İslamcı bir grup olan El-Nusra tarafından alıkonuldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder