27 Mayıs 2020 Çarşamba

Rusya da pasaportumu kaybettim

Rusya ’ da Kayıp Pasaport İşlemleri. Polis karakolundan size kaybettiğinize dair belge-Rusça’ da SPAVKA-verilecektir, bu belge-SPRAVKA-ile Moskova’ da, 7. Eğer eski tip pasaport kaybedilmiş ya da yenilebilmesi için ise bunun için mutlaka ve mutlaka vatan caddesinde bulunan pasaport şube müdürlüğe müracat edilmesi gerekmektedir. Ben işte ikinci pasaportumu kaybettim, üçüncüyü kaybettim bunun.


Pasaportumu Kaybettim Ve Acilen Türkiye’ye Gitmem Gerekiyor.

Work and Travel Amerika programi ile Amerika’ya giden ogrencilerin basina gelebilecek bir olasi pasaport kayiplari, pasaport calintilari durumunda ne yapmaniz gerekir? Bu kısıtlamalar dışında siteye eklenmiş olan yorumlar sitede yayımlanır. Bende almanyada pasaportumu kaybettim ve düsseldorfdaki baskonsolosluguna bas vurdum. Kayitli oldugum il ve ilce müdürlügü ile yazisma gerceklesmesi gerekiyomus.


Haber gelmesini bekliyorum. Cevap gelir gelmez yeni pasaport basvurusunu yapabilecegimi söylediler. Merhaba, sene önce pasaportumu kaybettim ve karakoldan gerekli belgeyi alıp sunarak yeni pasaportumu çıkarttım.


Burada pasaportumu kaybettim dediğinizde zaten sizin gibi birçok kişiye daha önce hizmet verdikleri için prosedürü biliyorlar ve tutanak tutuyorlar.

Polis karakolunda çalışanlar genellikle ingilizce bilmiyor hangi ülkede olursanız olun, fakat prosedürü bildikleri için bu konuda endişe duymanıza gerek yok. Bir form dolduruyorsunuz ve tutanağınız yarım saat içinde.


Size en yakın Büyükelçilik Konsolosluk Şubesine ya da başkonsololsuğumuza süratle haber veriniz. Karakola müracaat edip, pasaportunuzu kaybettiğinize dair belge alınız. BASIMI TAMAMLANAN E-PASAPORTU KONSOLOSLUKTAN TESLİM ALMAK İÇİN NE GEREKLİ? Bir çok defa hosekeeperlarla aramamıza rağmen bulunamadı.


Türk Konsolosluğuna başvurdum. Yalnız pasaport gidince haliyle içine zımbalı olan I-formu da gitti. Yurtdışında pasaportunuzu kaybederseniz (veya çaldırırsanız) yapmanız gerekenler:1.


Sakin olmak: Durum sanıldığı kadar vahim değil. Eğer pasaportumu kaybettim ne yapmalıyım diyorsanız ne yapmanız gerektiği hakkında bilgi vermek istiyoruz. Bildiğiniz gibi yurt dışına çıkabilmek için pasaportun olması zorunludur.


Bu yüzden pasaportun güvenli bir yerde saklanması gerekmektedir. Son Güncelleme: 03. Amerika’ da pasaportumu kaybettim ne yapmam gerekiyor? Basitçe söylemek gerekirse, ben bir aptalım.


Ama parlak tarafta, en azından şimdi pasaportunuzu yurtdışında değiştirme sürecini biliyorum.

Fotoğraf kredisi: 2. Uçtuğum zaman, biniş kartımı pasaportuma koydum ve her ikisini de cebimde yerlere koyarım. Kötü uçuş dergisini geziyorum. Müziğime bakıyorum. Ya da taranmış halini mailinizde tutun.


Yaklaşık yıl yurt dışında çeşitli ülkelerde bulunmuş biri olarak söyleyebilirim ki, hiç bir zaman sokakta gezinirken pasaportumu soran polislere denk gelmedim (Bu kontrol olmayacağı anlamına gelmese de, pasaportunuz otelde daha emniyette olacaktır ). Ve gelecek için en önemlisi: İlk – eşyaların otomatik izlenmesi geri ve ne (o sonra olabilir ve bir kez dinlenmek ve yapmayı bırakmak), ikinci çevremdeki. Kaybettim adresini kullanabilir, Yada Daha Farklı Sorunlar İçin Site Yetkilisi ile İletişime Geçebilirsiniz.


Forum Kurallarını Okumak İçin Lütfen Tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder