18 Şubat 2020 Salı

Öğretmen dosyasında bulunması gerekenler 20192020

Bu dosya dokümanlar kategorisine eklenmiştir, buna benzer dosyalar için dokümanlar kategorimize bakabilirsiniz. Dosya Kapağı (1KiB, indirme) 2. Bilgileri Formu (1KiB, indirme) 3. Marşı (1KiB, indirme) 5. Aday Öğretmen Formları.


Fıkralar Etkinliği-12.

BİR ÖĞRETMENİN DOSYASINDA BULUNMASI GEREKENLER 1. Sınıf Okuma Anlama (5N1K) Etkinlikleri. Talim Terbiye Kurulu. Umarız Size Yardımc�.


Bu yazımda her öğretmenin, öğretmen dosyası içerisinde bulunması gereken belli belgelerden bahsedeceğim. Merhaba meslektaşım. EBA Katılım Belgesi.

Bu belgelerin eksiksiz olması sizi hem dönem içerisinde daha planlı tutup yanlış yapmanızı engelleyecek hem de müfettişler okula uğradığı zaman “Öğretmenim, günlük planların, BEPli öğrencilerinin evrakları nerede görmek istiyorum. Resmi bir evrak olduğu için. Her öğretmenin atandığı andan itibaren hazırlaması gereken dosyadır.


Dosyasında Bulunması Gerekenler Öğretmen Dosyası Nedir? Listeden herhangi bir dökümanı seçerek ilgili indirme sayfasından dökümanı indirebilirsiniz. Bu form haftalık olarak doldurulup okul müdürü ve danışman öğretmen tarafından imzalanır.


Com eğitim kaynakları, öğretmenler yardımlaşma forumu. Bilişim teknolojileri ve yazılım dersi öğretmenleri FP-BTR olduktan sonra çeşitli dosyalara ihtiyaçlar oluyor. BTR dosyası içerisinde bulunması gereken dosya ve dökümanlar.


Form de öğretmenin çalışması günlük olarak planlanmış olup ders planlama, sınıf içi izleme, ders uygulaması, okul içi uygulama ve okul dışı uygulama kategorilerine göre doldurulmalıdır. Bursluluk Sınavına Girmek İçin Gerekenler Başvuru Şartları Nelerdir? Telif Hakkı: dindersi.


Kategori: Sene Başı: Yüklenme Tarihi: 26. Sayılı MEB Temel Kanununun İlgili Hükümleri. Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliğinin İlgili Hükümleri. Dersin öğretim programı, 2.

A- Öğretim İşleri Dosyası içinde: 1. Zümre Öğretmenler Kurulu Tutanakları, 3. Eğitim-Öğretim Yılı İş Günü Takvimi. Egitim-Ogretim-Yili-Is-Gunu-Takvimi-1.


Geçici iş göremezlik raporları, Maaş bordroları ve ücret hesap. Ayrıca sınıf rehberliği ve kulübu olan öğretmenlerin dosyalarını da ayrı ayrı koyduk. Emzirme izni dilekçeleri, İşçi hakkında tutulan tüm tutanaklar, işçilerin savunma dilekçeleri v. REHBERLİK FAALİYETLERİ DOSYASI 1. Rehberlik Faaliyetleri Yıllık Çerçeve Programı 1. Yazma Harf Ses Grupları Tüm Etkinlikler 1. RETMEN DOSYASINDA BULUNMASI GEREKENLER 1. Görev Yapılan Bölgenin Tarihçesi 6. Etiketler: bulunması, dosya, gerekenler, kulüp dosyası.


Gönderen Ali Can CEYLAN zaman: Kasım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder