22 Temmuz 2019 Pazartesi

Havaalanında iltica etmek

Britanya’ya varır varmaz açıklayın. Eğer çok beklerseniz, iltica talebinizin reddedilme ihtimali daha fazla olacaktır. Ayrıca, bu durumda devletten yardım da alamayabilirsiniz (ev ve gıda gibi). Fakat, eğer inandırıcı bir gerekçeniz varsa iltica başvurunuzu daha geç yapabilirsiniz.


Mesela, eğer Croydon’a. Soru: Amerika’ya havaalanında iltica yapabiliyor muyuz, nasıl yapabiliriz ? Sizlere bir sorum olacaktı. Kendim bilgisayar mühendisiyim.


Türkiye’de baskı altında olduğuma, hayati tehlikede olduğuma dair elimde güçlü dediller, evraklar var. Kanada’ya iltica etmek istiyorum. Zorunlu ise kaç ay kalınıyor.


Merhaba, esim ve cocugum icin Hollandadan bir yakinimizin davetiyle vize almak istiyoruz. Vize suresi bittikten sonra iltica etmek istiyoruz. Ben Hollandadayim iltica etmedim, ama ailem gelince hep birlikte iltica etmeyi dusunuyoruz. Bu durumda, istek yapan kisinin karsilasacagi bir problem olur mu, mali sorumluluk veya baska bir yaptirim.


Karar uyarınca Amerika’ya iltica başvurusunda bulunanların, davaları sonuçlanıncaya kadar Meksika’da tutulması öngörülüyor. Ben Kürt’üm, iltica etmek istiyorum” dedim. Kadın polis gülmeye başladı, beni Filistinli radikal İslamcı zannetmişler, Kürt olup iltica isteğimi öğrenince gerçekten rahatladı.


Küçük bir yerdi, çok sayıda Ortadoğu kimlikli insanla birlikteydik. Wolvega İltica Merkezi’ne teslim. Havaalanında iltica etmenin bir avantajı yok. Kampta kalmak zorunlu mu?


Normal iltica süreçlerinde kamp yok. Sadece karayoluyla sınıra gelirseniz ve aile değilseniz bir kaç ay kalınabilen kamplar mevcut. English words for iltica include asylum, refuge and defection. Find more Turkish words at wordhippo.


Zürih kenti havaalanında iltica başvurularının kabulünü bekleyen bir çok insan, uzun zamandır son derece olumsuz koşullarda bir kamp hayatı yaşamaktalar. Mülteci hikayeleri son zamanlarda. Bu düzenlemelerden ilki sayabileceğimiz ve sığınma hakkını düzenleyen uluslararası metin, İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi (İHEB) olup, İHEB’in 14’üncü madde-sinde, “1.


Merhaba ben suan sırbistandayım ve bir Avrupa ülkesine iltica etmek istiyorum kredi kartı borcum yüzünden de bikac işlem var sizce iltica kabulü en yüksek ülke neresidir? Aslında, bir sonraki seviyeye geçmenizi sağlayacak tüm bulmacaları çözebildim.


Zürih havaalanında bekletilen politik ilticacılar yeterli kamuoyu oluşmadığı için Dublin veya 3. Söz konusu testleri yapmak zorunlu olacak. Arkadaşlar malum ülkelerden birine iltica etmek istiyorum(vasıfsızım). Dehşete düşersiniz. Resmen işkence kampı.


Birleşmiş milletler iltica yuksek komiserliği burayı unutmuş resmen. Ben çok inceledim hayatımda böyle birşey ne duydum ne gördüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder