8 Nisan 2019 Pazartesi

Herşeyim sarhoş

Kamil Ertaş Hem Ankaraya Hem Bana Bayram EVM MÜZİK PRODÜKSİYON - Duration: 5:02. The next video is starting stop. PERA - Her Şeyim Söz - Müzik: Gökhan Mandır Gün doğar mecbur gibi yola düşer kalbin Her bir yol bir ihtimal ama gitme kal Son sözü söyler gibi derin bir nefes derinden bir ses Elveda.


This video is unavailable. Herşeyim Ol Bırakma Beni. Entertainment Website. Bu sarhoş adamı hafife alma. Fictional Character. See more of Canım - Annem. View the profiles of people named Bar Ben Zey. Olacak O Kadar Sarhoş Tuzlayarak Levent Kırca. Ask anything you want to learn about Güler Özkaya by getting answers on ASKfm.


Türkçe rock ve pop müzik kültüründe eskilerden beri tanıdığımız ve öncelerde Grup olarak tanıdığımız Seksendört Faili Meçhul isimli şarkısı ile Türkçe hit listelerine bomba gibi bir giriş yapmıştı Tarzı ve yaptıkları işlerle beğenileri toplayan grup, Faili Meçhul şarkısı ile de beğenileri toplamaya devam etmiştir. Oğuz Yılmaz-Alıştık Artık Özgür Koç.


Herşeyim sarhoş

Doğum Günü Özgür Koç. Vay Vay Dünya Özgür Koç. Aylar Oldu Özgür Koç. Zorumuş Meğer Özgür Koç. Seni Kalbime Gömdüm collabs. Dün Gece Resmini Öptümde Yattım enstrumental collabs. Ruhumu kaybetmiş gibi. Sadece senin için yaşıyorum.


Herşeyim sarhoş

Biliyorum biraz geç oldu ama yeni tam olarak müsait oldum kırdım seni üzdüm biliyorum hepsi için teker teker özür diliyorum senden özür dilesemde birsey farketmicek biliyorum ama ben yine de özür dilemek istedim senin o masum bakan gözlerine ölürüm. Sevdam sen benim hayatıma girdiginden dir brnim hayatım.


Lütfen sanata saygı çerçevesinde yorum yapınız. Hancı sarhoş yolcu sarhoş. Bu yerler ne füsunkârdı. Daha fazla videoya gözat. Haftalık: indirme. Sanatçı: Özgür Koç. Allah Allah lailhe ille Allah Arif Delen Halk Ozanı. Aşk Okudum - Aşk Dokudum Ben bu gönül tezgahinda Ask dokudum, ask okudum Erenlerin dergahinda Ask okudum, ask dokudum Her güçlügü bile bile G. Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa. Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) Popüler.


Herşeyim sarhoş

Sesi gülen adam olarak tanınan Koray A. Koç - Angaralıma Seven mi Yok. Toplam İndirme: İndirme. Kovalamaca kamerada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder