25 Haziran 2018 Pazartesi

Batum ucuz alışveriş

Buralardan tekstil ürünleri, hediyelikler bulabilirsiniz. Yani bildiğiniz şeyler dışında net şunu alın diyebileceğim birşey yok. Genel olarak fiyatların oldukça ucuz olduğu şehirde yerel mal satan dükkan sayısının oldukça az olması dikkat çekiyor.


Ama genel hatları ile “Şunu mutlaka almadan, dönmeyin ! Dilerseniz, şehir merkezinde bulunan küçük pasajlardan ve butiklerden hediyelik eşyalar alabilirsiniz. Ve daha önce söylediğim gibi, alkol ve sigara bize göre oldukça ucuz. En ucuz alışveriş şehirleri arasında en birinci olan Asuncion’da, alışveriş yapabileceğiniz çok güzel AVM’ler var. Turist çok fazla uğramadığı için turiste açlar.


Ayrıca yerel ürünler arıyorsanız, el sanatı ürünleri oldukça güzel ve popüler. Bu şehrin avantajlı yanı ise pasaport olmadan ülkeye giriş sağlayabilmenizdir. Güncel fiyatlar için aşağıdaki otel isimlerine tıklayıp hemen fiyatı Booking üzerinden görebilirsiniz. Elektronik ürünler de Türkiye ile kıyaslandığında çok daha ucuz.


Gürcistan, şarabın doğduğu ülkelerden birisi zaten. Yöresel kıyafetleri, el yapımı ahşap ürünleri ile pek çok güzel hediye seçeneği bulabilirsiniz.


Almanya’dan ithal edilmiş pek çok ürün bulabilirsiniz. Son dönemde hızla artan alışveriş merkezleri, her geçen gün yaygınlaşan internetteki alışveriş sitelerine rağmen, semt pazarları hala vatandaşların gözde alışveriş yeri olma özelliğini.


Binlerce referans ile büyümeye devam eden ucuz oyun sitesi. Steam oyunları, Origin Oyunları, uPlay oyunları, Playstation Oyunları ve PC Oyunlarını en ucuz fiyatlar ile satın alabileceğiniz, devamlı indirim olan oyun alışveriş sitesidir. Dikkat: Gürcü mağazaları, Türk mağazasından euro kadar ucuz, ancak onlar euro kurunu yüksek tutuyorlar ve böylece aslında fiyatlar eşitlenmiş oluyor.


Türkiye’ye girişte ise: Gürcü ve Türk Duty Free mağazası vardır. Yapılabilecek en iyi ve ucuz şeyler.


Batum ucuz alışveriş

Emekli maaşlarının 2GEL (3TL) seviyelerinden başlağı bir yerde pahalı bir şehir olması düşünülemez sanırım. Online ucuz bayan giyim alışveriş sitesi busenintarzın. Burada en sevilen ve en popüler BMW modellerine rastlayabilir ve bunları neredeyse üç katına kadar daha ucuz alabilirsiniz. Ben yanımda bulunsun diye lari aldım.


Alışveriş siteleri içerisinde en uygunu. Batum bölgesinde yapılabilecek yüksek puanlı ve bütçeye uygun etkinlikler. Batum Havalimanı’ndan Şehir Merkezine Ulaşım Batum Uluslararası Havalimanı, şehir merkezinin kilometre kadar güneyinde yer alıyor.


Bu mesafeyi aşmak için uygun fiyatlı otobüs ve minibüs seferlerinden yararlanabilirsiniz. En ucuz uçak bileti fiyatlarını tek bir ekranda karşılaştır ve en uygun uçak biletini online satın al. Hızlı, kolay, güvenilir. Batum şehrine, Trabzon üzerinden uçaklı Batum turu ya da birçok ilden lüks otobüs yolculuğu ile ulaşmak mümkündür.


Batum ucuz alışveriş

Batum, Karadeniz’de gerçekten uzun bir kumsala (kum yok, çakıl taşlı bir plaj) sahip. Batum ’a girişte Türk Duty Free mağazası vardır.


Batum ucuz alışveriş

Asağıda bulunan, Pasaj ve alışveriş merkezlerinde, ucuz bulabileceğiniz ürünler, Topshop, HM, Zara, Bershka gibi markalar, ve ihraç fazlası ürünleri bulmanız mümkün. Adres: Tunalı Hilmi Cad. Dubai’de alışveriş yapmak için emin olun birçok fırsatınız var.


Daha uçaktayken sıklıkla tatil seçenekleri Dubai olan bir Türk çiftle sohbetimde bir bütün günümü alabilecek tabiri caizse yok yok denen cinsten Çin işi Japon işi malların çoğunlukta olduğu Dragon Mart’ı öğrendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder